سونی دستبند خود را با نام SmartBandو نرم افزار Lifelig را معرفی کرد

تبلیغات

سونی دستبند خود را با نام SmartBandو نرم افزار Lifelig را معرفی کرد

 محصول جدید سونی که یک دستبد است کاری بیشتر از دنبال کردن وضعیت شما را انجام خواهد داد. این محصول رقیبی سرسخت برای محصولاتی مانند دستبند شرکت نایک و دستبند ال جی (که دیروز معرفی شد) خواهد بود.

 

این دستبند علاوه بر اینکه تعداد قدم‌ها و دیتاهای تمرینات ورزشی شما را ذخیره می‌کند، به دنبال اطلاعات و سرگرمی‌های شما هم خواهد بود. این امر توسط برنامه LifeLog که دیروز توسط اسن کمپانی معرفی شده امکان پذیر شده است. این برنامه تنها برای اندروید ارائه شده و فعالیت‌های فیزیکی، اجتماعی و سرگرمی شما را دنبال خواهد کرد. برای اطلاع از عملکرد بیشتر در مورد این برنامه به اینجا مراجعه کنید. این محصول در 8 رنگ در بهار ارائه خواهد شد و در مورد قیمت هنوز اظهار نظری نشده است.

 

سونی شیوه ابداعی جدیدی را معرفی کرده که به کمک آن می‌توانید زندگی خود را به وسیله یک دستگاه از طریق نرم افزارLifelog  پیگیری کنید.

 

با وجود طیف گسترده برنامه‌های کاربردی که می‌توانند حرکات ،تصاویر، افزونه‌های روزانه شما را ثبت کنند اما هیچ کدام از آنها نمی‌توانند تمامی این موارد را به صورت یکپارچه و یک جا انجام دهند. سونی امیدوار است این روال را با ثبت تحرک فیزیکی،اجتماعی و دنیای اینترنتی شما در یک زمان سامان بخشد.در حالی که مشاهده این اطلاعات دسته بندی شده به صورت یکجا برای هر شخصی عالی است سونی می‌خواهد یک قدم فراتر از آن برود. سونی می‌خواهد از اطلاعاتی که به وسیله این برنامه پایش شده است به کاربر کمک کند تا روند زندگی خود را بهبود ببخشد. چیدمان صحیح این اطلاعات به سونی این امکان را می‌دهد تا بتواند با ایده‌ها و توصیه‌های مناسب در آینده شما تاثیر مثبت داشته باشد که بر اساس آنچه که در حال حاضر انجام می‌دهید برنامه‌ریزی و اعلام می‌شود.

 

سونی امیدوار است تا به کمک شرکت‌های همکار خود در زمینه سخت افزار و نرم‌افزار بتواند تا بر اساس سوابق شما به وسیله جمع‌اوری این اطلاعات آینده شما را بهبود بخشد.

 




برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.